![]() ![]() |
科目一覧へ戻る | 2020/05/12 現在 |
開講科目名 /Course |
英語C1 |
---|---|
時間割コード /Course Code |
G2L10115_G1 |
開講所属 /Course Offered by |
共通/ |
ターム・学期 /Term・Semester |
2020年度/Academic Year 第1クォーター/1Q |
曜限 /Day, Period |
水/Wed 3 |
開講区分 /semester offered |
前期/the former term |
単位数 /Credits |
2.0 |
学年 /Year |
1,2,3,4 |
主担当教員 /Main Instructor |
David Edward Hilston/David Edward Hilston |
科目区分 /Course Group |
_ |
授業形態 /Lecture Form |
|
教室 /Classroom |
G-206教室/G-206 |
教員名 /Instructor |
教員所属名 /Affiliation |
---|---|
David Edward Hilston/David Edward Hilston | 観光学部(教員) |
授業の概要・ねらい /Course Aims |
This class will focus on overall development of English ability. Course work will focus on speaking in front of others and exchanging opinions. |
---|---|
到達目標 /Course Objectives |
Development of the five skills (reading, writing, listening, speaking, thinking) in English |
成績評価の方法・基準 /Grading Policies/Criteria |
Group presentation (50%) Final Test (50%) 6 absences are allowed but more than 6 absences will result in a 0% grade. |
教科書 /Textbook |
Ichizo Ueda他著, 『Pros and Cons』(センゲージラーニング)ISBN: 9784863122529 |
参考書・参考文献 /Rreference Book |
英和・和英辞典は必要です。 |
履修上の注意 ・メッセージ /Notice for Students |
|
履修する上で必要な事項 /Prerequisite |
|
履修を推奨する関連科目 /Related Courses |
|
授業時間外学修についての指示 /Instructions for studying outside class hours |
本授業の授業計画に沿って、準備学習と復習を行ってください。さらに、授業内容に関連する調査・考察を含めて、毎回の授業ごとに授業時間の2倍程度の自主的学習を求めます。 |
その他連絡事項 /Other messages |
|
授業理解を深める方法 /How to deepen your understanding of classes |
- |
オフィスアワー /Office Hours |
非常勤講師のため授業の前後のみの対応となります。 |
科目ナンバリング /Course Numbering |
C0231005J |
高等教育無償化に関する特記事項 /Special note on free higher education |
No. | 回(日時) /Time (date and time) |
主題と位置付け(担当) /Subjects and instructor's position |
学習方法と内容 /Methods and contents |
備考 /Notes |
---|---|---|---|---|
1 | オリエンテーション | |||
2 | Unit 1:Internet Safety or Freedom of Expression? | |||
3 | Unit 1:Internet Safety or Freedom of Expression? | |||
4 | Unit 1:Internet Safety or Freedom of Expression? | |||
5 | Unit 2:Honor or Burden? | |||
6 | Unit 2:Honor or Burden? | |||
7 | Unit 2:Honor or Burden? | |||
8 | Unit 3: Clean Energy or Potential Threat? | |||
9 | Unit 3: Clean Energy or Potential Threat? | |||
10 | Unit 3: Clean Energy or Potential Threat? | |||
11 | Unit 4: Real Risk or Great Technology | |||
12 | Unit 4: Real Risk or Great Technology | |||
13 | Unit 4: Real Risk or Great Technology | |||
14 | Unit 5:Legalization or Outlawing of Gay Marriage | |||
15 | Unit 5:Legalization or Outlawing of Gay Marriage | |||
16 | ||||
17 | ||||
18 | ||||
19 | ||||
20 | ||||
21 | ||||
22 | ||||
23 | ||||
24 | ||||
25 | ||||
26 | ||||
27 | ||||
28 | ||||
29 | ||||
30 |