![]() ![]() |
科目一覧へ戻る | 2020/05/12 現在 |
開講科目名 /Course |
英語ⅠC |
---|---|
時間割コード /Course Code |
G2001015_G4 |
開講所属 /Course Offered by |
共通/ |
ターム・学期 /Term・Semester |
2020年度/Academic Year 第1クォーター/1Q |
曜限 /Day, Period |
月/Mon 2 |
開講区分 /semester offered |
前期/the former term |
単位数 /Credits |
2.0 |
学年 /Year |
1,2,3,4 |
主担当教員 /Main Instructor |
David Edward Hilston/David Edward Hilston |
科目区分 /Course Group |
_ |
授業形態 /Lecture Form |
|
教室 /Classroom |
G-305教室/G-305 |
教員名 /Instructor |
教員所属名 /Affiliation |
---|---|
David Edward Hilston/David Edward Hilston | 観光学部(教員) |
授業の概要・ねらい /Course Aims |
This class focuses on developing English communication skills. Speaking and listening will be emphasised. |
---|---|
到達目標 /Course Objectives |
Development of strong speaking and listening skills via constant practice. |
成績評価の方法・基準 /Grading Policies/Criteria |
Classwork (50%) Final exam (50%) Every unexcused absence will reduce your final grade by 5% |
教科書 /Textbook |
教科書は使用しません。 |
参考書・参考文献 /Rreference Book |
英和・和英辞典が必要です。 |
履修上の注意 ・メッセージ /Notice for Students |
This class is aimed at improving basic English speaking skills. Focus will be on basic skills |
履修する上で必要な事項 /Prerequisite |
特になし。 |
履修を推奨する関連科目 /Related Courses |
特になし。 |
授業時間外学修についての指示 /Instructions for studying outside class hours |
本授業の授業計画に沿って、準備学習と復習を行ってください。 |
その他連絡事項 /Other messages |
特になし。 |
授業理解を深める方法 /How to deepen your understanding of classes |
特になし。 |
オフィスアワー /Office Hours |
|
科目ナンバリング /Course Numbering |
C0231103J |
高等教育無償化に関する特記事項 /Special note on free higher education |
No. | 回(日時) /Time (date and time) |
主題と位置付け(担当) /Subjects and instructor's position |
学習方法と内容 /Methods and contents |
備考 /Notes |
---|---|---|---|---|
1 | Orientation | |||
2 | Self Introduction | |||
3 | High School Days | |||
4 | My College | |||
5 | Pasttimes and Hobbies | |||
6 | Weekends | |||
7 | Friends | |||
8 | Family | |||
9 | What you can and can't do. | |||
10 | vacations | |||
11 | Wishes and Hopes | |||
12 | My Homewon | |||
13 | Careers | |||
14 | Persuasive argument I | |||
15 | Persuasive argument II | |||
16 | ||||
17 | ||||
18 | ||||
19 | ||||
20 | ||||
21 | ||||
22 | ||||
23 | ||||
24 | ||||
25 | ||||
26 | ||||
27 | ||||
28 | ||||
29 | ||||
30 |